Jacob KJacob KBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2017-1-25

Jacob K Tilmeldt: maj 2016
Emner: 8
Svar: 9

Gaming pc hjælp

Hej alle sammen

Håber i kan hjælpe mig, jeg har skiftet mig grafikkort fra 960 turbo til Asus 1060 strix , men jeg kan ikke få det til at fungere , når jeg spiller , hakker / lagger det især når der sker meget på skærmen . Jeg aner ikke hvad der er galt , har opdateret og slettet gamle 960 grafik driver men det vil bare ikke kører ordentligt .

Her er min specs fra min pc
Har fået 16 gb ram i og Asus 1060 grafikkort

Gå til sidste svar »

Svar til: Gaming pc hjælp

• Lars A Tilmeldt: mar 2013
    Emner: 13
    Svar: 167
    Computere: 3
    Fotoalbum: 2
    2 år siden

Jeg opdaterede mit i går samme kort og den opdatering gjorde kun mit dårligere. Så skal have skiftet tilbage i dag. Måske det kan være det ved din også?

• Martin G Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 20
    Svar: 719
    Computere: 5
    Fotoalbum: 7
    2 år siden

jeg skiftet lige i kæresten computer fra en 680er til en 1060'er og smed den sidst nye driver ind og det kør bare godt

evt hent en af de mange driver slette programmer og så installer den sidste nye igen

fx

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html

• Jacob K Tilmeldt: maj 2016
    Emner: 8
    Svar: 9
    2 år siden

Så du tror det er opdateringen :-)?

• Wrathier Hilltaker Tilmeldt: jun 2013
    Svar: 2.307
    Computere: 7
    Fotoalbum: 9
    2 år siden

Bør det ikke være - Kan det naturligvis, men jeg har ikke oplevet nogen nævneværdig performance ændring og 1080 er ikke så forskelligt fra et 1060.

- Det program Martin linker til er awesome. Fjerner alle gamle resterende reg koder, filer m.m og er generelt bare helt ok hvis man bytter kort.

Også hvis man bytter fra f.eks. AMD til nVidia eller omvendt. Så prøv at kør det og så geninstaller den nyeste driver.

Er det mod alle odds et driver problem, kommer der en ny driver meget meget snart. - Det er jo nvidia vi snakker om her.

• Wrathier Hilltaker Tilmeldt: jun 2013
    Svar: 2.307
    Computere: 7
    Fotoalbum: 9
    2 år siden

OMG Martin jeg har haft så hammer sjov med 680 serien. Awesome kort tiden taget i betragtning. Back in 2013.

• Martin G Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 20
    Svar: 719
    Computere: 5
    Fotoalbum: 7
    2 år siden

ja det var et godt kort den gang, bare ikke godt nok til de store titler længere desværre

Svar til: Gaming pc hjælp

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...