Adam HAdam HBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2016-2-6

Adam H Tilmeldt: okt 2013
Emner: 25
Svar: 95

Bluetooth Jammer?

Yeah... Lidt offtopic, men anyways... Jeg går på efterskole, og får ofte spat alle elevernes bluetooth højtalere, der er skruet op på maks 12 timer i døgnet, og de vil ikke skrue ned, heller ikke selvom man beder dem om det... Jeg gider ikke skabe noget drama, ved at gå ind til dem, og tage deres bluetooth højtaler, eller slukke den, så ville spørge om der er nogen der kender en metode at jamme bluetooth signalerne, eller et eller andet lignende, uden at jeg skal gå ud og købe en jammer til 500kr+
Mange tak på forhånd
Ps. Lærerne er røvligeglade

Gå til sidste svar »

Svar til: Bluetooth Jammer?

• Molle Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 16
    Svar: 1.568
    Computere: 5
    Fotoalbum: 1
    3 år siden

500 kroner på en jammer, fordi du ikke gider gå ind og spørge om de vil skrue ned? Ej come on. Nyd efterskolelivet. Det er den eneste gang du får lov til at opleve det. Hvilken efterskole er det på? Jeg vil fortælle alle I min familie, at de ikke skal sende deres børn hen på en efterskole, hvor en lærer ikke vil tage folks anlæg fordi de spiller højt musik, selvom de har fået det at vide flere gange.

Skal du absolut ud og bruge dine penge på noget så ligegyldigt, så skal du smide et par tusinde. Eller lave din egen, som du kan finde guides til på Google.

• Dalsgaard Tilmeldt: apr 2013
    Emner: 36
    Svar: 182
    Computere: 1
    Fotoalbum: 2
    3 år siden

Dalsgaard: Hvis du så kan finde en bluetooth jammer derinde, skal du lige huske at betale 25% af prisen + 160 kroner ekstra for den.

3 år siden

Molle, ja hvis du er heldig at blive snuppet i tolden..

3 år siden

Jeg kender ingen, der ikke er blevet taget i tolden de sidste par år. Du skal være utrolig heldig hvis du skal slippe igennem.

3 år siden

Molle sikke da noget vrøvl! Så har dine venner også bestilt en masse vanvittige ting som koster kassen.

Jeg kender kun 1 som er blevet snuppet.

• TheMan Tilmeldt: aug 2015
    Emner: 8
    Svar: 59
    3 år siden

Tror at jeg har handlet der omkring 60gange.. er kun blevet snuppet én gang.. afviste den bare, da bøden var højere end prisen på produktet.. de tager jo 200kr i gebyr bare for at skrive til dig

3 år siden

Er det noget vrøvl at man skal være uheldig for at blive taget i tolden? Nu kender jeg flere der arbejder hos Post Danmark, så jeg ved sådan nogenlunde hvor mange pakker der bliver taget om dagen.

Hvor mange penge koster de ting du bestiller normalt, Dalsgaard?

3 år siden

Molle, du kan jo ikke tage parti for landsdækkende post firma, der vil der jo altid være mange, men hvad er mange ? 10.000 mennesker ud af 100.000 mennesker ??

50% af mine køb er over 100 kr, og så vidt jeg ved ligger grænsen ved 80 kr ? Ret mig hvis jeg tager fejl.

• Wrathier Hilltaker Tilmeldt: jun 2013
    Svar: 2.306
    Computere: 7
    Fotoalbum: 9
    3 år siden

Altså når jeg køber ting på for eksempel Ebay.com, så er tolden iberegnet i prisen så vidt jeg har set? Nogle gange har jeg fået sådan en told regning flere måneder efter jeg har købt noget.

I Sverige tror jeg langt de fleste bliver "taget". (Altså ikke en bøde, bare en almindelig told regning).

3 år siden

Dalsgaard: Du er vel bare en af de heldige så. Skal vi afprøve det? Jeg bestiller 10 ting til over 80 kroner over den næste måned, så betaler du moms og importgebyr af dem der bliver taget.

Hvis jeg får taget mere end 2 pakker, så betaler du alt import og moms, men bliver jeg taget under 2 gange, så giver jeg dig 1000 kroner.

Det lyder vel fair? Det er satme gode odds for dig?

• Wrathier Hilltaker Tilmeldt: jun 2013
    Svar: 2.306
    Computere: 7
    Fotoalbum: 9
    3 år siden

Lyder som en fed test.

Informativ, præcis samt god underholdning.

Svar til: Bluetooth Jammer?

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...