BazoomBazoomBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2019-2-20

Bazoom
Admin
Emner: 4
Svar: 2

Vi søger en ny hjælpeadministrator.

Hej.

Vi søger nye hjælpeadministratorer, der har tid og lyst til at være med til at varetage opgaven med at holde ro og orden på Computer.Bazoom.dk. Der er tale om en frivillig og ulønnet post.

Egnede kandidater har deres daglige gang på Computer.Bazoom.dk, er fyldt 18 år, besidder en sund dømmekraft og kan holde hovedet koldt i de til tider heftige diskussioner.

Mener du at være egnet som hjælpeadministrator er du velkommen til at skrive en ansøgning til info@heymate.dk.

Skriv kort om dig selv og hvorfor netop du er den helt rigtige hjælpeadministrator til Computer.Bazoom.dk.

Husk: link til din profil, telefonnummer samt hvornår du bedst træffes.

Med venlig hilsen,
Computer.Bazoom.dk

Gå til sidste svar »

Svar til: Vi søger en ny hjælpeadministrator.

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    Emner: 12
    Svar: 239
    Computere: 2
    4 måneder siden

Det er da fint at i søger..
    Jeg har fået tjansen, men må jeg logge ind på kontoen? Nej da..
    Så det er ren titel jeg har, har ingen mulighed for at lave noget positivt ved siden.

• Krogh Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 43
    Svar: 1.528
    Computere: 12
    Fotoalbum: 15
    Videoer: 2
    4 måneder siden

Det var mig der rakte ud til Nordjyske, for at gøre opmærksom på situationen her i forummet. Sidste info jeg kunne finde var, at de ejede Bazoom. Nordjyske var så flinke nok, til at sende min besked videre til HeyMate, som åbenbart nu ejer gallerierne.

Jeg kan også kaste min hat i ringen om posten, men i stedet for at sende en masse ansøgninger, så vil jeg bare lade mit aktivitetsniveau i forummet (i indlæg som ikke er spam) tale sagen for mig.

Under alle omstændigheder, så håber jeg bare vi endelig kan få ryttet op i alt det pokkers SPAM, så de rigtige brugere måske bliver mere aktive igen.

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    4 måneder siden

Krogh

Det var netop det som fik mig "ind i varmen" De har dog ingen ide om hvordan de lige skal gøre dette, da jeg tydeligvis ikke har nogen rettigheder endnu, selv om kontoen er forbundet som en HA herinde.
    Er lidt spændt på hvornår de svare på den mail jeg har skrevet til dem, da det ville være rigtig godt at få ryddet op i opslag, samt fake brugere som virkelig har ramt siden de sidste 6-12mdr!

• Lars A Tilmeldt: mar 2013
    Emner: 13
    Svar: 165
    Computere: 3
    Fotoalbum: 2
    3 måneder siden

Tror næsten ikke 12 måneder kan gøre det.:) har ikke været andet end spam i oceaner synes jeg.

• Christian A Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 33
    Svar: 1.088
    Computere: 4
    Fotoalbum: 1
    3 måneder siden

Hvor mange er online på dette forum efterhånden?
    og de mange andre gallerier som de også køre..

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    3 måneder siden

Christian
    Jeg tror aldrig at siden her har været den mest besøgte, hvilket nok også er grunden til at siden lidt er blevet overset.
    Jeg har endelig fået rettighederne og adgangen til admin delen, så nu bliver der ryddet op i klagerne over folk, og over hvilke opslag der bliver laver.
    Så håber at vi igen kan få lidt styr på siden, så vi igen kan få en side op og køre.
    Så jeg kan kun opfordre folk, til at smide anmeldelser på folk, de mener overskrider reglerne på denne side

3 måneder siden

Jeg tjekker ind hverdag for at se om der skulle være sket noget spændende.:)

3 måneder siden

Så er de k gang igen.

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    3 måneder siden

De har forsøgt med 10 indlæg de sidste 2-3 dage, sletter dem så snart jeg ser dem

3 måneder siden

Bare ud med dem. Hvis du ser nye brugere med navnene "rsgold", "jollyhers", "purefit", så vil jeg foreslå du bare sletter dem, da det 100% er spam brugere. Hvis ikke der er et regelsæt, som siger de skal oprette deres spam, før du kan slette dem, selvf.

Der ligger også stadig et ældre spam indlæg på forsiden fra en Alexander, som vil udlåne penge. Jeg kan ikke anmelde ham, da jeg allerede har gjort det for laaaang tid siden.

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    3 måneder siden

Kræver desværre advarsler og nok klager inden at man bare må smide dem ud
    Tro mig, jeg havde smidt ALLE sammen ud, selv om det ville tage mig et par dage i døgndrift

Må ærligt indrømme, at lånet var blevet overset af mig, og hovedadmin på siden, som lavede første oprydning herinde. Så snart systemet er oppe igen, så forsvinder det

3 måneder siden

Så du kan kun slette opslagene og ikke nænne brugeren med det samme.? For jeg orkede ikke lige at melde dem på telefonen men kan vi vel blive nødt til hvis det fungerer sådan.:)

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    3 måneder siden

Jeg er nyt i det, men kan kun finde advarsel og fryse bruger. (Mener at have hørt at der skal 3 advarsler til, før brugeren kan slettes, og de kan ikke komme samtidig)
    Forums opslag kan jeg redigere eller slette.

3 måneder siden

Gad vide om hoved admin så har mulighed for at slette brugerne uden at de skal modtage advarsler først?

Det lyder jo lidt som et system hvor en effektiv admin skyder sig selv i foden. Man bør jo slette forum indlæggende med det samme, men så har brugerne ikke tid til at anmelde spam brugeren, hvilket jo så gør det umuligt for Hjælpeadmin at fjerne dem.

Jeg håber da at du som hjælpeadmin kan gå videre til hoved admin med de åbenlyse spam brugere, så de kan blive fjernet med det samme, så snart de har oprettet deres første spam indlæg.

3 måneder siden

Det var da en bagvendt logik.

Det ser da heller ikke godt ud på bundlinjen, at siden blandt reelle brugere har et ry for at være et forum, hvor spam og svindel har frit lejde.
    Så længe der ikke tages ordentligt hånd om den slags, så kan HeyMate da ikke forvente, at der vil være nogen som helst seriøs aktivitet. Der er jo ingen af de reelle brugere der har lyst til at benytte forum, når deres indlæg bliver begravet i spam i løbet af få timer.
    Og enhver forbipasserende besøgende, klikker nok hurtigt videre ved første øjekast på forum emnerne på forsiden.

Der er meget få af os tilbage, som har et ønske om at siden forbedres. Jeg synes gallerifunktionen er fantastisk, og forummet er tilstrækkeligt funktionel, men som tingene står til, så er det sgu' svært at anbefale siden til andre, og hvis de ikke er villig til at rette op på situationen, jamen så har vi nok ikke så meget mere at gøre her.

Så kan de få lov at få deres bundlinje i fred.

Det er selvfølgelig ikke møntet på dig Jonas, men "jamen det ser skidt ud på bundlinjen, hvis der ryttes op" er sgu' en dårlig undskyldning, fra HeyMates side.

Svar til: Vi søger en ny hjælpeadministrator.

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...