Frederik A. HFrederik A. HBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2018-12-2

Frederik A. H Tilmeldt: jan 2015
Emner: 15
Svar: 91

Tablet liggende i bil... Kondens?

Hej. Ved godt det ikke drejer sig så meget om computer, men jeg har et lille spørgsmål alligevel, angående min tablet. Jeg har desværre problemer med min mobils bluetooth, så jeg ikke altid kan streame musik i min bil. Via min tablet, virker det dog problemfrit. Mit spørgsmål går på, om min tablet kan holde til de temperatursvingninger, der måtte komme, når jeg kører om morgenen, får varme på bilen, træner, går på arbejde og kører hjem igen, hvor der sikkert bliver koldt i bilen, i mellem gøremålene? Jeg vil have den liggende i handskerummet hele tiden og tager den selvfølgelig med ind, når jeg kommer hjem

Gå til sidste svar »

Svar til: Tablet liggende i bil... Kondens?

• Thomas S Tilmeldt: dec 2017
    Emne: 1
    Svar: 2
    6 dage siden

kan man godt du skal tænke på alle electronik vare kommer på en eller anden måde med kontainer til danmark og de er oftest ikke varmet på nogen måde

men skulle nok kunne lade sig gøre vis der kun er snakke om nogen få timer
    i daglig dagen da den har en lukket kabinet ud over jack stik og lade stik
    jeg har da brugt min tab i minus 3 op til flere gange uden at have bøvl med den bag efter men du skal nok ikke lade den ligge ved minus 10 - 15 stykker så går den nok til

• Frederik A. H Tilmeldt: jan 2015
    5 dage siden

Den kommer til at ligge cirka 5 timer, hvor der ikke er varme på bilen. 2 timer mens jeg træner, hvorefter der er varme på i cirka en time. Så 3 timer, mens jeg er på arbejde (fleksjob) og så hjem.

• Thomas S Tilmeldt: dec 2017
    Emne: 1
    Svar: 2
    5 dage siden

burdte ikke være et problem havde mion med ude i min kolonihave hele sidste vinter og der lå den til foråret den virker stadig som altid og der ude har jeg til med kun gas varme så vis min overlevet det kan din sagtens klare det

• Frederik A. H Tilmeldt: jan 2015
    4 dage siden

Ja okay. Jeg siger mange tak

Svar til: Tablet liggende i bil... Kondens?

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...