KnineKnineBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2019-12-21

Knine Tilmeldt: dec 2019
Emner: 2
Svar: 3

Computer "genstarter" af sig selv

Jeg har et problem som er begyndt at blive mere og mere hyppigt.

Først troede jeg at det var en windows updatering som jeg havde overset, men eftersom den nogle dage gør det 10 gange i streg, er det ikke længere en teori.
Der er ikke noget grundlag for at den "genstarter", da jeg kan game uden problemer den ene aften. Hvor den næsten aften "genstarter" den pga. en Youtube video.
Så hver dag er forskellig da den har kørt uden problemer de sidste 3 måneder, med de sidste 2 uger er begyndt igen.

Den bliver maks 67 grader, da jeg også troede det var pga. manglende køling. Hvilket jeg kan finde frem til ikke er slemt.
Alt er opdateret, da jeg bruger et hjælpe program til det.

Hvis der evt. er en der kan hjælpe, med hvordan jeg uploader noget data fra min maskine. Så vil det sikkert være nemmere for jer at hjælpe.

Gå til sidste svar »

Svar til: Computer "genstarter" af sig selv

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    Emner: 12
    Svar: 247
    Computere: 2
    9 måneder siden

Genstarter den bare, eller smider den en bsod?
    Hvis den smider den blå skærm, så få fat i koden, da den kan fortælle meget.

• Kim P Tilmeldt: jan 2014
    Emne: 1
    Svar: 33
    9 måneder siden

De gange, jeg har oplevet computere genstarter, har været på grund af defekte ram.

• Knine Tilmeldt: dec 2019
    9 måneder siden

Det genstarter bare uden nogen advarsel eller forklaring og starter op som om intet er sket.

Kan man køre et program, som kan analysere ens ram blokke?

• Jonas C
    Hjælpeadmin
    Emner: 12
    Svar: 247
    Computere: 2
    9 måneder siden

Windows har noget indbygget, de ældre versioner har også, men er en anden måde at komme ind i den, som jeg ikke lige kan huske
    https://www.windowscentral.com/how-check-your-pc-memory-problems-windows-10

9 måneder siden

Nu har jeg kørt testen i gennem og den melder ingen hukommelse fejl. Dog kan jeg se i testet at den melder "kritisk" på noget der hedder kernel-power.

Hvad er det?
    Da den fejl kan findes helt tilbage, til første gang jeg havde problemet.

• Oz3bto Tilmeldt: jan 2020
    Emne: 1
    Svar: 1
    8 måneder siden

Min lavet samme nummer .. Et par dage sener stod PSU af .. Efter den fik ny PSU var der intet

Da fik jeg dog afvide under opstart at "Power surge" var grunden til at den havde lukket ned .

8 måneder siden

Nu er jeg ikke så meget inde i computer, da det er min første "bygselv". Det var også derfor, jeg fik et firma til at lave den.

Så er PSU'en strømforsyningen, da forkortelsen godt kunne lyde som noget med power supply unit?

Svar til: Computer "genstarter" af sig selv

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...