TheManTheManBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2019-1-21

TheMan Tilmeldt: aug 2015
Emner: 8
Svar: 59
Computere: 1
Fotoalbum: 1

Nas server plex ?

Hej Folkens

Jeg har lige et spørgsmål til eksperterne herinde, hvis jeg altså kan komme igennem alt dette narko spam 😃

Jeg har en lille dreng på knap 2år som elsker Gurli Gris, Telebubbies osv… En anden ven som er lidt mere teknisk end mig, har fortalt at han har en NAS server med et program/app ved navn Plex tilsluttet til han pc. Via denne server og en app på hans smart tv, så kan han smide alle tegnefilm nemt over på deres tv, så han ikke skal finde rende frem og tilbage hele tiden med en ekstern harddisk..

Hvor mange af jer har erfaring med dette?

Så vidt jeg kan forstå skal jeg bruge følgende:
En pc som skal stå tændt
Nas server som kan bruge plex
Evt ekstern harddisk?

Og hvis jeg bruger min egen gamer pc, så er det vel bare selve NAS serveren jeg skal købe? 😊

Gå til sidste svar »

Svar til: Nas server plex ?

• Nooobiecake Tilmeldt: apr 2013
    Emner: 2
    Svar: 333
    Computere: 3
    Fotoalbum: 2
    6 måneder siden

Du kan nøjes med at installere Plex server på din computer. og hvae div. medie der på. din computer skal dog stå tændt for at dette fungere.

Når du så skal se indholdet på tvet logger du bare ind med den profil du har oprettet din server på.

Jeg har selv en NAS (Hjemmebygget computer med massere af plads) som køre Plex server.

Svar til: Nas server plex ?

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...