mike Pmike PBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2018-1-1

mike P Tilmeldt: jan 2014
Emner: 3
Svar: 4
Fotoalbum: 1

Bundkort og manglende usb strøm/signal

Jeg har monteret mit MSI B350M som er DDR4 bundkort, og jeg har klasket alt hvad der, der til hører på også.
Nu har jeg så de sidste 2 dage arbejdet med at få den til at boote på min ssd (det måtte jeg så gøre på en anden pc)
Mit problem er at under opstarten er der fint signal til det hele og alle udgange bagpå, men lige så snart Windows symbolet er på slærmen så forsvinder alt signal til mus og tastatur, både i usb 2 og 3.
Men når jeg trykker på musen kommer der dog strøn til den kan jeg da det er en med lys, men jeg har også prøvet andre tastaturer (ældre) og mus i alle portene.
Har forsøgt med alle usb konfigurationerne, power manegment og legacy usb, til, fra og auto....
NOTHING....
Pleace help...

Gå til sidste svar »

Svar til: Bundkort og manglende usb strøm/signal

• Krogh Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 43
    Svar: 1.528
    Computere: 12
    Fotoalbum: 15
    Videoer: 2
    3 år siden

Hvis du har installeret windows på boot drevet igennem en anden PC, så indeholder windows formentlig ikke de korrekte usb kontroller drivere som er krævet af B350M kortet, og derfor vil portene ikke virke korrekt. Der kan endda være nogle drivere som konflikter med hinanden, hvilket kan gøre det svært at få maskinen til at virke i det hele taget.

Den bedste løsning er at installere windows, igennem B350M bundkortet. Det er den bedste måde at undgå hardware og driver konflikter i windows.

Men, som en start, så prøv bare at tænd PC'en, og lad den passe sig selv i nogle timer. Windows update vil formentlig finde og installere de manglende drivere af sig selv, forudsat at de er i databasen.

Svar til: Bundkort og manglende usb strøm/signal

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...