Lars NLars NBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2016-5-29

Lars N Tilmeldt: jan 2013
Emner: 7
Svar: 5
Computere: 1

Valg af bundkort

Halløj, står og vil have skiftet mit bundkort ud så jeg kan få 2 grafikkort i min pc her engang.
Jeg har haft kigget lidt på dette:
https://www.komplett.dk/product/815060/hardware/bundkort/intel-socket/msi-z97-gaming-5-socket-1150#
Der er der også mulighed for at sætte en m2 ssd i.

men er der andre alternativer ?

Gå til sidste svar »

Svar til: Valg af bundkort

• Mathias V Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 21
    Svar: 407
    Computere: 3
    4 år siden

Det kommer lidt an på hvad du forventer, det bundkort du linker kan kører to graffikkort hvadenten det er AMD eller Nvidia så det er jo helt fint, men derudover er det meget basic. Når det så er sagt er det jo ikke fordi et bundkort giver flere FPS i nogle spil, så det du linker vil dække langt de flestes behov.

• Lars N Tilmeldt: jan 2013
    Svar: 5
    Computere: 1
    4 år siden

men er der andre kort du måske kunne anbefale ? er på udkig efter et der kan køre 2 eller 3 kort

4 år siden

Jeg er ikke så meget inde i markedet så jeg kan ikke rigtig anbefale noget bestemt, jeg kan dog stærkt fraråde at du kører med 3 grafikkort, det kan ikke betale sig. Der i forvejen nogle spil der ikke ser nogen forbedring med 2 gpu'er, og med 3 bliver det bare værre, så kan du endda risikere at der er nogle spil der kører dårligere!

• Martin G Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 20
    Svar: 719
    Computere: 5
    Fotoalbum: 7
    4 år siden

jeg bliver personligt større og større fan af ASROCK, de er stadig lidt en "underdog" i manges øjne, men de lyder lige så godt som alle de store mærker, og oftes billigere

• Wrathier Hilltaker Tilmeldt: jun 2013
    Svar: 2.306
    Computere: 7
    Fotoalbum: 9
    4 år siden

Hvis du vil køre med flere kort, så skal du have Z97, X97 eller X99. Ellers oplever du micro stuttering.

Som tester af maaaange kort - har også både kørt 3way sli 980 og 980Ti kan du glemme alt om, at få en egentlig bedre ydeevne med 3 kort.

Der er også lavet en del artikler om dette emne.

Mærket: Fuldstændigt ligegyldigt. Køb det du synes der ser pænt ud og har det antal USB/SATA/RAM porte du har brug for.

Jeg tror jeg har 14 sata porte og 10-12 virker samtidigt - jeg bruger 0.

Jeg har 10 USB 3.1 porte og bruger masser.

Med hensyn til ram... om du vælger et board med 4 eller 8 slots betydet det ikke alverden. 16GB rækker til alt og at et board som mit understøtter 128GB er totalt crazy.

4 år siden

Wrathier Hilltaker du skriver "i kan du glemme alt om, at få en egentlig bedre ydeevne med 3 kort."

det du skriver er at man ikke 0 % mere ydelse? med at sætte nummer 3 kort i?

4 år siden

Desværre det sådan, at du ofte får dårligere ydelse af kort 3.

Jeg har til og med woobet min egen FS score med 2 af de 980Ti jeg har pt selvom jeg har haft 3 i maskinen.

(Vi kan også se det anderledes - hvis 3 kort eller 4 var bedre, så havde jeg det stadig).

Det her er lige lidt copy og paste:

If anything you will have more problems with 3 way SLI than with 2 way. 2 way SLI works pretty well for about 70% of demanding games and Crossfire probably 50% if I had to hazard a guess. SLI problems can range from just plain not working to causing stuttering.

4 år siden

arrh det kommer nu meget an på hvad man laver/bruger

jaytocent har 3 kort pga der får han stadig ydelse, og ikke 4 pga det ikke giver noget

4 år siden

Det gør han så i måske 5 spil ud af 5000.

Det her er min sidste maskine med 3 980Ti ACX+ Superclocked+

4 år siden

LOL sry forkert... det er 980er...

Det her er rigtigt:

4 år siden

https://www.youtube.com/user/Jayztwocents/about

629.425 abonnenter • 73.017.998 afspilninger

og

http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_980_sli_review,19.html

alle de test yder den det samme eller mere (oftes mere)

men hvad ved jeg

4 år siden

Hvad jeg ved: Hvad jeg tester selv. Alt andet kan være betalt af producenter osv osv. - Jeg er dog fan af Jayztwocents.

Jeg havde et monster build for nogle år siden efterhånden med SLI 680 triple slots kort hvor der var microstutter - har derfor testet SLI og 3 way siden - altså på 780, 780ti, 980, 980ti og muligvis inden så længe 1080ti, og nu begynder det, at ligne noget efterhånden. Min maskine har 0 microstutter ever.

Men har du en vild PC og du vil have flere kort, så husk, at tingene skal passe sammen. Du bruger PCI lanes blandt andet og din disk kan eventuelt også bruge lanes osv osv. Så det hele skal passe sammen.

Men igen, skidt med bundkortet egentlig, bare det har det rigtige chipsæt og CPU.

4 år siden

Hov forresten en vigtig detalje jeg lige glemte.

Køre du med 3 kort eller med 4, så køb kort med stock fans og endnu bedre, smid dem på vand. Det larmer af r...

Her er en lille video jeg lavede i går - jeg streamer og laver videor meget sjældent, da 3 minutter HD film tager mig 4 timer at ligge op og jeg bruger mit net meget på andre ting...

Game test HYDRA NEED FOR SPEED -

Rammer lige under 100fps et sekunds tid ellers rykker det fint nok...

4 år siden

mener du alle dem der laver test af kort er betalt af fx nvidia? det er godt nok en grov udtalelse

4 år siden

Jeg mener, at hvis du vil vide noget om et emne, så test det selv.

Men altså lige det her, er der mange for og i mod. Jeg har besluttet, at jeg ikke behøver de 5FPS jeg får af kort 3. Jeg har oplevet sindsygt mange problemer med diverse spil når jeg har brugt 3 kort. - Jeg køber mine spil, så det er ikke opdateringsproblemer.

Men lad manden teste, så kan vi jo se hvad han når frem til...

Jeg har en FS Extreme score uden det vilde OC (std til 1455 core speed begge kort) på 16035.

Virtual reality kræver 1/3 del, så jeg overlever.

Vi kan også regne på det.

1 GTX 980 giver iflg din graf 48 fps - ok det er uacceptabelt.

2 giver 86 fps - det er acceptabelt.

3 giver 112 fps - altså for omkring 5000 mere eller hvad et kort koster - det er ikke acceptabelt.

Og det er til og med spil, der er valgt ud, fordi de har AWESOME understøttelse af flere kort.

4 år siden

Det var næsten alt fra Johnstwocents.

Hvis man så ser dit link og læser konklusion som jeg ikke gider, at oversætte:

Our recommendation as such is simple and similar to the 970 SLI review, with a single monitor setup up-to say 1920x1080 to 2560x1440 you'd be good to go with just one card, two if you want that extra boom-boom-pow. Now, if you have that nice Ultra HD monitor with a 3840x2160 resolution, that's where a 3rd card could make a lot of sense. But A) I am inclined to recommend 970'ies for price performance and I am still inclined to stay away from 3-way SLI setups. I think you need to spend too much money for what you receive in return scaling wise. Processor power then. We use a X79 / Core i7 3960 Extreme processor clocked at 4600 MHz. Pretty much the equivalant of the X99 with a 6-core processor, yet clocked faster. With multi-GPU gaming these faster clocked 6-core puppies do show an increase in performance. You do need to wonder though if the 10~15% performance increase in lower resolutions really justifies that money, but obviously if you can afford two or three cards in SLI, you probably will go for the best and fastest infrastructure as well. That would be X79 and upwards to X99 with a nice 6 or 8 core processor.

4 år siden

du modsiger dig selv

1. du siger man ikke får mere ydelse ved at smide det 3 kort i
    2. du gider ikke bruge penge på få fps

så der må du lige finde ud af hvad du mener

og det er da en mærkelig holdning at have " køb det for at teste det" det er da fint du har så mange penge / får en masse rabat nogle steder, men sådan virker det jo ikke for os alm mennesker

derfor er jaytocents og guru3d RIGTIG gode steder at kigge efter hvordan ting yder

det du skriver om 3dmark gider jeg ikke bruge tid på at kommenter som sådan da jeg ikke kan bruge det til noget, spil test er 1000 gange bedre at vise hvor godt eller dårligt et kort er og yder

3dmark er noget man kan bruge når man oc for at se forskellen på ens system

4 år siden

Derfor smed jeg en video jeg lavede med et sli system i går. Vil makkeren have 3 kort - som mig - jeg kan smide et mere i når jeg gider, så må han også være indsat i, at det koster temmelig mange penge, at have fundamentet for, at klare det. X79/X99 er nok, at rekommendere.

Men det er alt alt alt for lidt FPS og du ser kun det du vil se, det er det der er grinagtigt. Gå ud og google på lidt mere og se hvor mange der oplever problemer i stedet for, at smide nogle teste, der viser 5 procent extra ydeevne fra kort 3.

Snakker vi et kort er 100 procent. 2 er 200 procent (Cirka som nu faktisk, næsten i hvert fald) og kort 3 er så omkring 300 procent, well så er det relevant.

Jeg arbejder med det her, jeg ved hvad jeg taler om - fordi jeg blandt andet, bruger sindsygt meget tid på, at teste ting og ikke bare smider rundt med latterlige links fra sponsorede hjemmesider.....

Anyway, jeg har besvaret "OP" og du har ikke spurgt om noget, så lad os ikke spilde mere af vores kostbare fritid på det her.

On a side note: GURU har 2 forskellige 3DMark teste med. Ikke i nærheden af mine, da der ikke var Extreme teste eller deres testbench stank, men det er nu en ret accepteret måde, at vise overall performance.

4 år siden

Undskyld jeg tog faktisk fejl der... de har en Xtreme med - jeg smadrer deres 3-way sli med omkring 2300 points....

(Relativt vildt, taget i betragning, at OR kræver cirka 4500 aka et 780 for, at fungere udmærket).

4 år siden

plz stop

jeg mener bare man får NOGET ud af det 3 kort, om det er pengen værd, eller om der kan komme problemer det skal jeg ikke snakke om, har aldrig selv haft mere end 2 kort

men du modsiger jo dig selv, så kan du da ikke mene at vi skal dig seriøst, eller kan du forklare det?

og nej 3dmark har ingen ting at sige

jeg kan se hvad jeg vil se? hvad skal det betyde?

du HAR skrevet her inde

nummer 3 kort giver ingen ting, bliver dårligere ydelse, og til sidst giver lidt ydelse

jeg viser dig blot hvad et af de helt store sider skriver og det er samme eller mere ydelse, jeg sider ikke og modsiger mig selv

men JA mange har problemer med SLI 2-3 og 4 vejs! MANGE spil understøtter det ikke, men det har jeg slet ikke kommenter/skrevet om, jeg kommenter på du skriver det ikke giver noget ydelse, hvilket det gør, så kan ikke helt se hvad jeg gør forkert ud over at finde dine fejl som må være vildt træls at læse

4 år siden

Vi kan tage et sidste eksempel.

SLI vs 3-Way SLI UHD - jeg har selv haft en UHD skærm, indtil jeg købte min ROG skærm.

1 FPS mere på kort 3. Kræver en sygt meget bedre PSU, bruger absolut mere strøm totalt unødvendigt og giver i det hele taget ikke meget mening. - Sådan er det for ganske mange UHD teste - du får max 15 fps. Det er for lidt til, at det er spilbart.

Jeg spiller helst spil på 70+ og finder det da fuldstændigt uspilbart, selv med G-SYNC, at have 45 FPS.

Men det er måske bare mig ven.

Det handler ikke så meget om pengene som det gør princippet egentlig. Hvis alle bare YEAH fedt 3 kort uhhhh og ingen kritik = Ingen forbedringer i fremtiden.

Derfor er man nødt til, at teste det selv. - Fordi desværre er alt det man læser ikke altid sandt. - Alle maskiner er forskellige, forskellige temperature i området, forskellige kabinetter m.m. Alt har betydning.

Men altså du vil i 95% af tilfældende opleve lige nøjagtigt det jeg viser dig her.

NOTE: Det er de skide konsollers skyld, at PC games i det hele taget køre af røv....

4 år siden

altså hvis du sider og siger til mig at 45 ikke er mere end 44, så tro jeg bare vi stopper her

jeg er ikke inde og snakker om penge/strøm osv, jeg skriver at 3 kort giver mere ydelse som du kan se på disse forskellig test

Crysis 3:
    2 stk. 112 Fps
    3 stk. 86 Fps

Hitman Absolution
    2 stk. 101 Fps
    3 stk. 103 Fps

Tomb raider
    2 stk. 187 Fps
    3 stk. 259 Fps

MOH_WF
    2 stk. 112 Fps
    3 stk. 180 Fps

BioShock
    2 stk. 145 Fps
    3 stk. 165 Fps

Thief
    2 stk. 86 Fps
    3 stk. 91 Fps

BF4
    2 stk. 127 Fps
    3 stk. 174 Fps

jeg har valgt ikke at tage et spil med da det giver det samme og det er Metro LL der giver nummer 3 kort 0% ydelse,

så kan jeg ikke godt få ret at det 3 kort yder mere???

tallen kommer her fra
    http://www.guru3d.com/articles_pages/geforce_gtx_980_sli_review,1.html

4 år siden

I nogle spil jo da. Dem som er kanon optimeret. - Faktisk har SLI lige været ude af drift fra BF4 i like 5 måneder - bare så du ved det.

Men lad os da se på spil som ikke er kanon optimeret Batman Arkham Knight - som jeg heldigvis kan maxe og smide PHYSX på kort 2, Carmageddon Reincarnation, DOOM, NFS RUN, Samtlige Assassins Creed op til det nyeste, som var elendigt optimeret til SLI ganske længe osv osv osv.

Du viser en håndfuld spil, hvor SLI og 3-WAY er optimeret. - Jeg lavede lige en ny liste hvor det ikke fungere.

Jeg kan ikke rigtigt forstå det med HITMAN - det er 2 fps - lmao - det kan for eksempel for rigtigt mange ikke køre i fuldskærm uden, at frame cappe på 25FPS? - Jeg har lige købt det og har det problem hvis jeg ikke køre i Windo mode. Tomb Raider er fedt også det nye.

Bioshock - okay du har allerede 145FPS min skærm viser 144 og jeg har ikke forstået, at vi taler flere skærme her, så det er irrelevant.

Thief: 5 FPS. - NICE 5 FPS? WOOOH

Ha ha .... (Det er ikke dig jeg hakker på Martin. Det er game producers og well blandt andet nVidia... som ikke engang kan lave et 970 med 4GB VRAM som virker, hvis man bruger 4GB VRAM / virker vel bortset fra, at de sidste 500meg køre 1/7 del af den lovede hastighed. - No refunds just a fuck finger in your face).

@ OP - Giv den gas. Det gør vi andre og det er sjov.

Jeg er game - jeg har allerede SLI....

4 år siden

der er da heller ingen grund til at hakke ned på mig, jeg skriver ikke noget forkert

du har skrevet fra det ene til det andet med ydelsen, jeg gør ind og viser det faktisk kan give nogle fps, så enten må du jo skrive mere til din kommentar,

fx

det giver ikke flere fps i nogle spil

men går dårligere ydelse i nogle spil

man får lidt mere ydelse i nogle spil

ellers bliver det jo noget vildt mærkeligt du lukker ud

og da jeg fik i nogle der var fx 45 mere end 44, jeg har ikke hørt det er blevet lavet om

4 år siden

Ok måske burde jeg være tydeligere.

Den her artikel er spændende for alle der interessere sig for 2+ kort:

http://www.pcworld.com/article/3071332/hardware/its-true-nvidias-geforce-gtx-1080-officially-supports-only-2-way-sli-setups.html

From Nvidia’s GTX 1080 whitepaper:

“By default, GeForce GTX 1080 SLI supports up to two GPUs. 3-Way and 4-Way SLI modes are no longer recommended. As games have evolved, it is becoming increasingly difficult for these SLI modes to provide beneficial performance scaling for end users. For instance, many games become bottlenecked by the CPU when running 3-Way and 4-Way SLI, and games are increasingly using techniques that make it very difficult to extract frame-to-frame parallelism.”

Sandheden:

The story behind the story: Peering between the lines, 3- and 4-way SLI support has always been a big engineering headache for a setup used by so few people, so Nvidia’s cutting it loose now that it has an excuse in the GTX 1080’s raw power (Say what?? OC på founders med held er like 10% rofl) and DirectX 12’s inherent multi-GPU flexibility.

Jeg har så rent tilfældigvis en CPU, der bottlenecker NADA... Og en PSU til 4 kort om det så var ønskværdigt.

Men som med alt bliver maskiner forældet og skal opgraderes. Sådan er livet, sådan drejer hjulene rundt. Brug og smid væk du ved.

4 år siden

jeg tro bare du får "ret" det er da en meget sød tro du lever i hahah

4 år siden

Martin G tag dig nu sammen og brug din sende fornuft! Du skriver selv at man f.eks. kun vinder 2 fps i hitman og i Thief kun 5, self kan man ikke anbefale nogle at bruge 5-6000 kroner på et ekstra grafikkort når du vinder så lidt, ja der er få spil som tomb raider som scaler perfekt og hvis du kun vil spille det så go ahead. Du skriver da også selv at i Crysis 3 taber man fps, så giver det jo slet ingen mening!?!
    Nu til ham youtuberen, han laver altså sandsynligvis også andet end at game, videoredigering anyone? Jeg kunne godt forestille mig at professionelle videoredigerings programmer som Adobe Premiere er meget bedre til at udnytte flere gpu'er end langt de fleste spil, og det må jo siges at være en stor faktor for ham.
    Desuden har jeg lige set en test af et gtx 1080 som kører Doom (et af de mest krævende spil grafisk lige nu) i 4k med alle settings maxed out over 60 fps, mon ikke det er nok til de fleste, ellers så er 2 af sådan nogle kort da. Og hvem ved måske kommer der endda et 1080ti.

4 år siden

Der kommer både et Titan som eftersigende bliver et HBM2 kort og et 1080Ti. Spændende tid, men måske er det for nogen af os lidt lame, at gå ud og bytte kort på lige den her serie.

Jeg har gennemført DOOM og selvom jeg "kun" kan køre QHD har jeg over 100FPS hele tiden.

DOOM er fedt forøvrigt lol

4 år siden

Frames, Time (ms), Min, Max, Avg
    13201, 120000, 73, 146, 110.008

Average på 110. Føles ganske fint. Uden OC. - Vel værd, at nævne.

4 år siden

Hvis man skal købe nyt kort lige nu ser jeg ingen grund til at købe mere end 2*1080 hvis det bare er til gaming, taget i betragtning af at et 1080 er omtrent så godt som 2*980.

4 år siden

Som jeg har forstået det fra PC world http://www.pcworld.com/article/3071332/hardware/its-true-nvidias-geforce-gtx-1080-officially-supports-only-2-way-sli-setups.html så "outsourcer" de simpelthen 3-4Way og du kan få en oplåsningskode til, at bruge et 3 kort til PHYSX håndtering. - Som de skriver, er vi en ganske lille ekslusiv gruppe aka idioter, der brugere mere end 2 kort ind i mellem

Noget helt andet vi glemte, da vi snakkede chipsæt. Du kan ikke bare have hvilken som helst harddisk og presse textures ud hurtigt nok til, at der ikke er en bottleneck. - En af grundene til, at jeg har verdens pt hurtigste consumer disk er, at textures skal leveres til tiden. Ellers dukker folk op i spil sådan ud af det blå osv osv osv.

(Oprindeligt var min plan 4 kort indtil jeg satte mig mere ind i det her emne).

Her er der lidt om det nye Titan - http://www.tweaktown.com/news/49956/nvidia-launch-hbm2-powered-geforce-gtx-titan-successor-april/index.html crazy shit.

• Ivan H. Tilmeldt: apr 2013
    Svar: 353
    4 år siden

Kan alle ikke bare stikke piben ind?

Konklusion:

3 kort giver i NOGLE spil nogle få FPS ekstra, ja.

Men i nogle spil giver det færre..

Giver endeløse problemer, som nok ikke er det værd.

^^ 9:30 inde i videoen.

Ved godt, at det er 4 kort - Men det gælder stadig.

-----------------------------------------------------------------------

Så JA, man kan få mere ud af 3. kort, men det kan også ødelægge det hele.

Nok ikke for sjov nVidia har stoppet "legen"

4 år siden

- Nok ikke for sjov, at jeg har et 980Ti smidt som reservedel...

Jeg genstartede lige min PC - noget sjældent og rykkede Advanced Research Complex en gang mere i DOOM:

113 FPS Average. (Bliver stoppet af G-SYNC, så average kan ikke blive højere uden, at jeg fjerner G-SYNC og det vil jeg ikke) - Har du først spillet på de der 75+ FPS, så stinker 45 altså. Og desværre er det nok sådan, at et 1080 der skal trække både PHYSX og spillet meget snart ikke kan klare meget mere end det.

Så vent på Ti eller Titan eller køb dig et godt brugt 980Ti, men fald nu ikke i den her "1080 Founders MAX OC 5% fælde".

Batman Arkham Knight bloody AAA titlen of the year understøtter ikke SLI. Der i mod understøtter det fint PHYSX på kort 2 og spillet på kort 1. Da max FPS i det spil er 90, så er det da nice, at man ALDRIG ryger under 90FPS?

Men whatever really, det skal opleves, det kan ikke forklares.

Fed video Ivan.

- Om 5 år er vores Smartwatch vildere end vores nuværende PC lol

4 år siden

Ja altså taget i betragtning af at mange kan få en fin og faktisk god gaming oplevelse med en intel skullcanyon nuc og en razer core ser fremtiden lys ud, jeg glæder mig til jeg kan have min gaming pc i en rygsæk uden det koster 15k+!

4 år siden

Fuldstændigt enig Mathias.

4 år siden

mathias

ej kan vi ikke holde os til hvad der bliver skrevet?!

jeg kommentar på at wrathier modsiger sig selv total, pga han ikke gider og skrive en ondelig kommentar :s

vil du høre min holdning eller vil du finde på din egen som du tro jeg siger???

og til sidst hvis vi skal bare prøve og tage wrathier seriøst så skal han jo ikke side og mene andre som ikke syntes det samme som han er nogle som bliver betalt for at vise forkert ting / skrive nogle kommentar hvor han ændre hans mening hver nye kommetar :s

4 år siden

Men fact er jo at han har ret, 3 way sli kan ikke betale sig og giver ofte et ustabilt resultat, selv Nvidia siger det nu.
    Ja det var nok en overdramatisering og sige at det aldrig giver noget, men og råde folk til at købe det kommer jeg nok næppe til.

4 år siden

Mathias vær nu sød at læs tråden!!!

han skriver først ret langt nede om det kan betale sig

jeg tager udgangspunkt i at han skriver
    1. det giver 0% ydelse
    2. det giver mindre ydelse
    3. det giver lidt mere

hvis man ikke skriver mere end det så kan man da ikke tage det seriøst, jeg gider da ikke og gætte hvad han mener, det må han da skrive!!!

kan det betale sig med 3 kort? nej nok ikke hvis du spiller de spil som giver 1 fps mere

men nej i LAAAAAANGT de flere tilfælde kan det ikke betale sig med SLI ikke engang med bare nummer 2 kort!

4 år siden

Okay hvis du ikke bare orker at læse den mindste smule mellem linjerne er det ikke noget vi skal diskutere. Jeg kan dog trods alt konkludere at vi allesammen er enige omkring SLI, eller hvad?

4 år siden

Mathias om jeg orker det? det har da ikke noget med sagen at gøre, jeg kan og skal da ikke sige og gætte på hvad i andre mener når i skriver her inde. det er da vildt træls fx når du selv har opfundet at jeg anbefaler sli, det kommer nemlig af du sider og gætter på hvad jeg mener, isteden for at tage udgangspunkt i hvad jeg skriver

4 år siden

Jeg har ikke testet den nye serie i nu, så jeg vil ikke kommentere så meget på den. Selve 1080 virker ikke så godt som jeg havde forventet før release. (HBM2 osv osv kommer på Titan versionen og jeg nægter, at betale 10000 for et GFX, så det springer jeg simpelthen over af både økonomiske og principelle årsager).

Jeg mener dog, at SLI kan betale sig af følgende årsag: Uanset om et spil anvender kort 2 eller ej, så kan man ligge PhysX belastningen på det. Det er ret lækkert i visse krævende titler. Og er der problemer, altså driller SLI, hvad jeg virkeligt ikke oplever ofte mere, så kan man jo deaktivere SLI.

Set ud fra et pris synspunkt: Nej SLI kan ikke betale sig simpelthen fordi det er unødvendigt dyrt og man trækker de fleste ting udmærket med ÉT high-end kort. - Det så værende et 780/780Ti/970/980/980Ti eller AMD's modsvar til disse kort.

Svar til: Valg af bundkort

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...