Thomas KThomas KBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2014-7-28

Thomas K Tilmeldt: jul 2014
Emner: 2
Svar: 4

Gamer PC til 6.000?

Hej

Hvis man skal have en bærbar der kan game og samtidig bruges til almindelige hverdagsopgaver, og har maks budget på omkring de 6.000 kr., hvilken skal man da vælge?

Har i dag en Lenovo Y500 9541 med i5 3230M processor og nVidia GT 650M grafikkort, men da den er i stykker skal jeg finde ud af om den skal repareres eller jeg skal købe en ny.

Maks 15.6" skærm

Jeg spiller ikke de helt vildt krævende spil, men en del bilspil (Need for Speed, Dirt 3 & Burnout) og også spil som Sid Meiers Civilization V, Battlefield 4, Assassins Creed IV.
Vil gerne kunne spille spillene i en god opløsning, men ikke nødvendigvis max.

Har ofte en del programmer åbne ad gangen og også ofte en del faner i Chrome.

Har selv lidt kig på:

http://www.computersalg.dk/produkt/2087116?varenummer=2087116&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser

http://www.computersalg.dk/produkt/2311313?varenummer=2311313&utm_source=EDBpriser&utm_medium=edbpriserLINK&utm_campaign=EDBpriser

http://www.proshop.dk/Baerbar/Dell-Latitude-E6440-2438043.html

Ser frem til at modtage ideer.

Gå til sidste svar »

Svar til: Gamer PC til 6.000?

• Samu P Tilmeldt: jul 2014
    Svar: 8
    5 år siden

du kan evt. tage et gik på den pc jeg har tilsalg her på siden,, ret god pc til pengene !

Den kan trække alt hvad du har brug for

ps. det er dog en stationær,, havde ikke lige set du søgte bærbar...

• Jacob K Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 28
    Svar: 395
    Videoer: 1
    5 år siden

Samu
    Ud over at reklamere i forum, synes du så selv at det er i orden at lyve for at få solgt sit brugte udstyr.. ?

• Dalsgaard Tilmeldt: apr 2013
    Emner: 36
    Svar: 182
    Computere: 1
    Fotoalbum: 2
    5 år siden

Samu, din pc er ikke 4500 kr værd! Du skal være heldig og få halvdelen af det beløb!

5 år siden

lyve for at sælge ?
    snakker du om Jacob ??

Dalsgaard - du har da vidst ikk den store forstand på priser kan jeg hører, og da slet ikke "det storte markede" hvor vi prutter om prisen!

jeg har fået vuderet min pc til en pris (nævner ikke) og så har jeg sat en pris ud fra det..
    og der står tydligt at bud er meget velkommen !

5 år siden

Samu

Her er der for 4000-4200 kr i ny priser!

Motherboard: Asus Crosshair V-formua
    CPU: AMD Phenom II X6 1090T Black Edition
    RAM: Crucial Ballistix, 8Gb, 1600mhz
    GPU: XFX R7 250 Ghost2, 1Gb DDR5 (1mdr gammel,

Din cpu er så gammel at den er udgået for market! -.-

Som Monster875 siger, så kan man sgu få det som er bedre i dag for de penge..

5 år siden

Hah lige præcis!

5 år siden

Samu:

Jeg citerer dig lige:
    "ret god pc til pengene !

Den kan trække alt hvad du har brug for "

R7 250 kortet er så sløvt, at kan den trække noget over 7-kabale er det rent WIN!

Og så er den jo voldsomt overpriced...

Altså to lodrette løgne.. Forstår du hvad jeg snakker om nu?

5 år siden

Jacob, som du kan se, så svømmer hans annonce jo også i folk som er interesseret i monsteret!

5 år siden

haha i fandme sjove !

For det første mener i at grafikkortet knap kan trække 7-kabale..
    jeg kan så fortælle jeg små unger at jeg har ikke haft problemer med at trække nogle spil på maks/ultra!... deriblandt BF3, COD-MW3, COD-Ghost.. nu jeg ikke den store gamer, så har ikke testet ret mange spil,, men jeg ved den trækker ret godt! men som jeg skriver, så kan den trækker alt hvad han/du har brug for... måske ikke ALLE spil (nyere spil) på ultra, men så medium eller high... !
    og kan godt være ny-prisen idag ligger på knap 4.500,- det har jeg ikke tjekket, men det har intet med sagen at gøre,, den har koster knap 9.000,- engang..

"min pris" 4549,- er bare en påsat pris,, der står tydligt i bunden af min annonce at jeg ikke lige ved med pris, så derfor er bud meget velkommen!

det betyder altså at du kan byde mellem 0-9999999 ,- ?
    ikke at den SKAL koste 4549,-

nu ved jeg ikke hvor gamle i er, men i nok ikk så gammel at i har forstand på forhandling og salg/køb af produkter...
    og åbenbart ikke engang har forstand på hvad et stykke hardware kan levere, og ikk levere... så er man nu altså i det forkerte forum..

• Lappy Tilmeldt: jul 2014
    Svar: 9
    5 år siden

Samu, du er godtnok en arrogant stodder

5 år siden

Ahahhahaa

Alderskortet? Virkelig (Om ikke andet så er jeg da ældre end dig, hvis din profil er korrekt)

Ja det er da flot at den kan trække de spil på ultra (i opløsning 800x600 eller hvad? ) Vi har alle forskellige standarder, kan du leve med 3 fps så fred være med det
    Vil du have det sort på hvidt så værsgo:
    http://gpuboss.com/gpus/Radeon-R7-250-vs-GeForce-GTX-760
    Her holdt op imod et midrange "billigt" nutidigt grafikkort.. Det eneste dit kort faktisk vinder på, er at det bruger mindre strøm...
    IKKE et grafikkort der er designet til gaming (Okay, måske kan du godt skrive minestryger på listen )

Med dit argument "og kan godt være ny-prisen idag ligger på knap 4.500,- det har jeg ikke tjekket, men det har intet med sagen at gøre,, den har koster knap 9.000,- engang."

Så kan jeg da godt se at min gamle honda, pludselig er steget en del i værdi!! At den måske kun er 30.000 værd idag, ændre jo ikke på at den kostede over 200.000 i 1999?
    FEDT!

Derudover undre jeg mig over hvordan du, præcist kan vide hvilke behov vi andre har?
    Jeg har et gtx 770 i min maskine, jeg spiller stort set aldrig, men når jeg gør skal det bare virke! Jeg ville ALDRIG kunne leve med et så skod kort...

Men lidt ret har du da.. nu hvor du skriver at man kan byde imellem 0-99999, så ville den være fin til pengene... Hvis den blev købt for en flad 50,-

5 år siden

haha monster, det tror jeg squ ikke er noget problem!

men fuck prisen og jeres "Standarder"

pc'en er primært bygget til Musikproduktion, og sekundært til gaming,
    grafikkortet er logisk nok ikke det vildeste på markedet, men det er 1mdr gammel og trækker FINT de fleste spil på markedet idag.

og jeg kan kun grine når i kalder mig arrogant, det er det jeg er her for!
    Dj og Producer, jeg kan kun elske mig selv og mit værk, det må også trække op i pris! xD

jeg er pisse ligeglad med jeres mening og jeres standarder for gaming, i ka' sut pik i H... og hygge jer med det, jeg VED hvad min pc kan, det ved i ikke, og i kan ikke tage det ud fra en test ppå nettet (har ikke engang åbnet linket..)

er i interreseret i maskinen så kast et bud, er i ikke, så smut hjem til mor

Jeg har været i "branchen" for både it og handel i en del år, så jeg ved godt hvilke dele der yder bedst sammen.. jeg går ikk så meget op i gaming, men ydeenve til hårde programmer, og design.. derfor har jeg hvad jeg har.. men skal så også siges at jeg sælger for at få stærkere til netop mit musik..

har et bud på 3.800,- på maskinen indtil videre, og jeg synes det er en meget fair pris !

jeg gider ikke diskutere, og jeg gider ikke hakke ned på jer eller omvendt, det for latterligt... vi er vel voksne !
    - ja sorry, har vel bitches lidt, men i ved jeg elsker jer!

5 år siden

Lige præcis med hardware, kan du se nøjagtig hvad det yder på internettet osv. Er du en form for gud der er SÅ god til at sammensætte komponenter at de pludselig yder MEGET mere end hvad de ellers er i stand til?

Du har helt ret i at den er ufattelig ringe til alt hvad der hedder gaming (Men hey hvorfor foreslår du den så til en der søger en decideret gaming maskine?)
    "hårde programmer og design" er heller ikke ligefrem hvad den er bedst til... Din cpu er jo så forældet, at en gammel i7 950 (Som vist udkom i 09') performer bedre end din....!

DJ og producer... Du er vel en bebumset teenager, der har fundet ud af at mixe et par sange på din skod computer

Er du interesseret i at sælge dit lort, så prøv i markedet istedet (Måske din mor kan hjælpe, som du så fint fremhæver...)

Om ikke andet så skynd dig at få skudt den af til de 3800.. Bagefter kan du jo gnide dig i hænderne og grine hånligt, over at have taget en ung gut HÅRDT i røven...

5 år siden

Du har tabt sutten Mr. DJ Budget

5 år siden

jeg kan tydligt se jeres pointe.

og jaja, tro i bare jeg er en amatør dj der kan mixe et par sange sammen..

i got jobs ! :*

Haters gonna hate og jeg er pisse ligeglad, jeg ved hvem jeg er, jeg ved hvad jeg kan !

tag da et kig på www.partyzone.nu og et kig på www.discoservice.dk
    så kan i da se en liiille smule af hvad jeg foretager mig

og ja, selvfølgelig vil jeg da grine i flere dage når jeg sælger min pc ?
    - det vil jeg da ikke ligge skjul på

men nu må i også realisere lidt,
    det er jo ikke en DÅRLIG pc, den er ikk mega god, men til en pris af måske 3.000,- er den nu ret god, til eksempelvis nybegynder gamere eller lign.

5 år siden

Du begynder at nærme dig

Jeg er nu ret ligeglad med hvem du er, hvad du kan osv. Jeg er bare ikke enig i dit første udsagn (Men det er da dejligt for dig at du ved hvem du selv er )

Hvad der er dårligt/godt afhænger af behovet / prisen.
    Skulle jeg bruge en computer til voldsom video redigering / gaming, og jeg købte din til 3000 kr. Jo så ville det være en dårlig computer

Skulle jeg bruge en computer til tekstbehandling, youtube, internetsurt osv. og jeg købte din til 1500kr, så ville det være en "god" computer.

Men godt du kom på bedre tanker drop annoncering i forum en anden gang, ellers bliver forummet her ikke andet end et stort marked..

5 år siden

Uhhhhh vil da skide på du kan mixe musik. Faktum er den pc ikke er 4500kr værd

5 år siden

"Når han er ude, spiller han primært Musikken fra Toplisterne, musikken man kender fra radioen, og musikken der rigtig får folket ud og synge på dansegulvet!"

Hehe er man DJ når man kan trykke play på spotify's top 40 ?

5 år siden

Hahahahha ^^

5 år siden

omfg..

ha i det bare sjovt med det,, men nej, ingen spotify eller andet ... !

5 år siden

Du beder sgu selv om det, vigtig Per.
    Prøv at regne priserne ud på dine dele i den PC, og så sammenlign med det du forlanger. Du har tabt sutten, trunte

5 år siden

jep, jeg har grisen, jeg sætter prisen,,
    har i ikke løst til handel, så smut hjem til moar!

hygge, lad os stoppe den her som fornuftige voksne mennesker xD

5 år siden

Du bestemmer naturligvis prisen, men du får den ikke solgt til den pris. Måske er dine grise for dyre, Samu Landmand

5 år siden

vi får at se hvem der hænger med hagen når den er solgt !

Svar til: Gamer PC til 6.000?

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...