Mira0227Mira0227Bruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2016-1-16

Mira0227 Tilmeldt: jan 2016
Emne: 1

Min computer vil ikke køre sims 3 længere? Mac

Hey everybody!
Har oprettet en computergalleri bruger pga jeg har problemer med min macbook pro som ikke vil køre sims 3 længere, og jeg tænkte at der måske var nogle kloge hoveder herinde der kan/vil hjælpe mig... Det skal lige siges at jeg godt ved mange har meget imod Apple og Mac og alt det her OS X, og jeg kan godt se at mac ikke altid er en god spille computer. Men måske kan nogle apple eksperter hjælpe mig. Jeg bruger kun min mac til skole og sims... That's it og mere har jeg ikke brug for. Der er sikkert også nogle der synes Sims er nederen og blah blah BUT I don't really give a f**ck

Nu til mit problem: Jeg har i lang tid spillede Sims 3 på min velfungerende mac og det har virket fint. Men efter jeg har gendannet min harddisk (pga plads mangel) virker det ikke længere. Når jeg putter sims cd'en i og starter programmet op virker det fint, indtil jeg når til hovedemenuen siger den at der ikker nogen spildisk i. Og den stopper også pludselig med at køre cd'en rundt inde i computeren når den når der til.

Jeg har prøvet installere en anden udvidelsespakke og igen stopper den ved 19 ud af 90 eller 100. Jeg har også prøvet at putte en ekstern harddisk drev ting i usb halløjsaen og det virker heller ikke. Mit spørgsmål er også, er det selve cd tingen inden i computeren der er noget galt med? Og kan den udskiftes og vil det hjælpe? Eller er det noget med El Captain eller hvad er det?!

Skal jeg opgive eller kan nogen hjælpe mig?

Gå til sidste svar »

Svar til: Min computer vil ikke køre sims 3 længere? Mac

• Mathias V Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 21
    Svar: 407
    Computere: 3
    3 år siden

Prøv at afinstallere spillet og derefter installere det igen, der kan godt være gået noget galt i gendannelseprocessen der har ødelagt spillet

• Lærke T Tilmeldt: jul 2019
    Svar: 1
    3 uger siden

Min vil heller ikke. Jeg har installeret mine Sims 3 spil siden igår, og ved nogle af dem, står der bare "Afslutter" og det har der stået siden igår. Det er virkeligt irriterende...

Svar til: Min computer vil ikke køre sims 3 længere? Mac

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...