Mikki RMikki RBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2014-1-26

Mikki R Tilmeldt: jan 2014
Emner: 5
Svar: 12
Computere: 3

erfaringer med computersalg.dk

sidder og skal til og bestille en CPU køler fra antec på computersalg.dk jeg har været inde på trustpilot og der er en del folk der brokker sig over service'en og levering nogen der har handlet der inde og evt har haft en eller nogen ubehagelige oplevelser

Gå til sidste svar »

Svar til: erfaringer med computersalg.dk

• Mikki R Tilmeldt: jan 2014
    6 år siden

thomas prøv og læs teksten inden du spiller dum med det gamle lorte trick

• Steffen Fisker Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 35
    Svar: 1.130
    Computere: 2
    Fotoalbum: 3
    6 år siden

Er sikker på du trygt kan handle hos computersalg, at folk klager over deres leverings tid er noget fis. For det står skrevet på deres hjemmeside. De bestiller deres varer fra et fjern lager, også derfor de ofte er billigere med deres varer, fordi at leveringstiden er længere end den er andre steder.

Mindes ikke at have hørt dårlige ting om dem herinde.

Dog har jeg hørt masser af dårlige ting om proshop lige for tiden, deres service falder vidst helt hen for tiden

6 år siden

steffen tak for info den med proshop havde jeg ikke hørt men fair nok så vil jeg da holde mig fra dem

• Steffen Fisker Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 35
    Svar: 1.130
    Fotoalbum: 3
    6 år siden

Flere her på emnet har ihvertfalde haft utrolig dårlige erfaringer med dem for kort tid siden, med direkte elendig service og behandling

6 år siden

ja okay tror bare jeg holder mig til compuersalg.dk så

• Willy V Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 4
    Svar: 15
    6 år siden

super god side =)

• Krogh Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 43
    Svar: 1.528
    Computere: 12
    Fotoalbum: 15
    Videoer: 2
    6 år siden

Jeg har handlet meget med computersalg. Du får det du har bestilt, men forvent en dårlig emballering, og hvis du bestiller en vare de har på "fjernlager", så forvent at deres 3-4 dage, bliver til minimum en uge.

• WRanG Tilmeldt: feb 2013
    Emner: 23
    Svar: 190
    Computere: 1
    6 år siden

har fået ting derfra som jeg betragter som dårligt indpakkede.... fx en harddisk, gfx og et mobo. Hvor de 3 ting bare var i deres egne kasser som var tapet sammen... ikke noget omkring det eller noget i den stil.

• Patrick L Tilmeldt: maj 2013
    Emner: 32
    Svar: 453
    Computere: 4
    Fotoalbum: 1
    6 år siden

Bestilte et bundkort (ASRock Z77 Xtreme6) Det tog længere tid med levering fra fjernlager, men den kom, godt pakket ind og det hele. JEG har ingen problemer med dem (Det tog 8-9 dage for noget som skulle have taget 4)

• Jacob K Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 28
    Svar: 395
    Videoer: 1
    6 år siden

Man kan blive ved..

Jeg har en dårlig oplevelse hos føniks hvor de ikke ville ombytte en defekt HDD..
    Osv osv.
    ALLE butikker, er der altid en eller anden der har noget at udsætte på
    Dog går der virkelig langt imellem, jeg hører noget dårligt om komplett

• Jacob K Tilmeldt: jan 2013
    Emner: 28
    Svar: 395
    Videoer: 1
    6 år siden

Ja fuck proshop vandt ikke en skid i deres julekalender..! (Gjorde jeg så heller ikke i nogen af de andre... )

• Peter Tilmeldt: mar 2013
    Emner: 21
    Svar: 214
    6 år siden

Jeg købte mit store thermaltake kabinet derinde fra fjernlager leveringen var 1 dag længere end de sagde så i stedet for 3 dage gik der 4 og det er acceptabelt nok når det skal bestilles fra fjernlager, sendes derfra, modtages af computersalg, sendes videre og så hjem til mig

Og de svare høfligt på mails

• Bjarne P Tilmeldt: jul 2020
    Svar: 1
    3 måneder siden

De er hverken til at hugge eller at stikke i. Jeg har sendt vare retur og får ingen penge tilbage. sølle 198 kr. drejer det sig om. . Vi skal nok sende pengene men der skeer ikke noget. Behold pengene og jeres dødsyge firma. ordre nummer 3337028 kundenummer 1004133480........

Svar til: erfaringer med computersalg.dk

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...