Lars DLars DBruger på computer - danmarks største computergalleri
Dato: 2017-11-8

Lars D Tilmeldt: nov 2017
Emne: 1
Svar: 2

Genstarter

Hej
Er der nogen som har et godt bud på hvordan det kan være at min PC genstarter af sig selv. Den gør det nogengange, når jeg vil åbne en mappe på skrivebordet, feks min E-mail og andre gange når jeg vil åbne en side på nettet eller noget på en side. Den kan finde på at gøre det en gang om dagen, et par dage eller osse kan der går 2-3 uger. Det er en 4 år gammel Asus stationær. Jeg har lige formateret den og håbede på det have hjulpet, men det eneste det har forbedret er at den gernstarter hurtigere :-)... Jeg har ikke så meget forstand på computere, jeg måtte have hjælp til formateringen feks.. Lars

Gå til sidste svar »

Svar til: Genstarter

• Thomas Alfred S Tilmeldt: okt 2017
    1 uge siden

syntes det lyder mig bekendt det der med ufrivilig genstart den bliver for varm tænker jeg når det kommer enten CPU eller Grafik hvornår er den sidst blevet blæst ud alser renset for støv indvendig

• Lars D Tilmeldt: nov 2017
    1 uge siden

Tjoo men når jeg sætter hånden ned til dens blæsere syntes jeg ikke den er varm, nu har jeg ikke termometer, men kun den jeg havde før at sammenligne med og så er denne her nærmest kølig.. Den blive støvsuget forsigtig ca en gang hver 14 dag + -... Lars

• Thomas Alfred S Tilmeldt: okt 2017
    1 uge siden

jeg ville så ikke bruge en støvsuger til lige dette job da de kan give en statisk afladning du kan hente Dette pogram det er gratis det heder HWmonitor den kan tjekke din temp volt og meget mere men primer skal du kikke efter tempratur https://www.cpuid.com/softwares/hwmonitor.html
    jeg bruger det når jeg har skiftet kølepasta ud på en CPU eller en GPU da jeg ofte leger med ældrer computer også nyer men prøv det vis din computer ikke er overclocket så skulle din tempratur ligge omkring det 35 til 55 grader og grafik mellem 40 og 56 grader de høje tal er under load og vil sige vis du spiller eller laver andet grafisk eller cpu krævne ting

• Lars D Tilmeldt: nov 2017
    1 uge siden

Tak fordi du hjælper
    Jeg tror ikke det er et varmeproblem, den genstartede her til morgen, så kort tid efter jeg havde tændt den ca 2 min.. kan den blive for varm så hurtigt. Jeg har hentet det program og det eneste som køre op og ned i temp er noget som hedder AMD A8-6500, er det en CPU?.. Den holder sig inde for min 52,6 og max 71,8 den holder sig under 60 grader..Den har aldrig nogensinde genstartet imens jeg har spillet eller noget andet som kræver den skal arbejde lidt... Lars

Svar til: Genstarter

Relaterede emner

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...